Pedagogický
sbor

Mgr. Denisa Morkesová
třídní učitelka 7. třídy
Jako malá jsem chtěla být učitelkou, tanečnicí a zpěvačkou. Tím vším a ještě i dalšími profesemi se stávám jako waldorfská učitelka. Má cesta vzděláváním byla rozmanitá, od Obchodní akademie přes Humanitní studia a Teorii
a filosofii komunikace po Učitelství a Speciální pedagogiku.
číst více…

Lenka Gliszczynski (LAILA)
učitelka anglického jazyka
Waldorfské vzdělávání jsem objevila v průběhu mého více než sedmnáctiletého působení ve Velké Británii. Navštívila jsem Waldorfskou školu s kamarádkou, když hledala vhodnou vzdělávací instituci, ve které se jejich dítě bude cítit v dobrých rukou a kde ocení jedinečné chápání vývoje dítěte, jež je základem
číst více…

PhDr. Iveta Marková
třídní učitelka 6. třídy, výchovný poradce
Jsem jedním ze zakladatelů chebské WZŠ a MŠ. Svou třídu vedu od prvního ročníku, což mi nabízí velmi krásnou a zajímavou zkušenost. Vystudovala jsem Speciální pedagogiku a působila jako speciální pedagog ve Speciálně pedagogickém centru
v Chebu. Od roku 2016 se věnuji
číst více…

Petronela Pýchová
učitelka odborných předmětů
Vystudovala jsem technickou univerzitu, převážně jsem pracovala v IT, ale zajímala jsem se i o mnohé rukodělné činnosti. Doplnila jsem si pedagogické vzdělání a zajímala se o nové metody výuky. O alternativních školách jsem se nejdříve dozvídala od rodičů, následně v rámci studia a se zájmem jsem

Bc. Jitka Prajerová
asistentka pedagoga v 9. třídě
Když jsem v roce 2007 začala při zaměstnání ve zdravotnictví tak trochu ze zvědavosti studovat sociální pedagogiku a poté vzdělávání dospělých, nevěděla jsem, kam mě osud zavane. Po dlouhé a krásné pauze v podobě dvou rodičovských dovolených jsem dostala příležitost pracovat ve Waldorfské škole v Chebu
číst více…

Mgr. Kateřina Humlová
třídní učitelka 4. třídy
ředitelka školy
Jsem maminka tří dětí, které mi jsou potěšením, inspirací
a výzvou v mnoha směrech. Ač mám vystudovanou pedagogickou fakultu na JČU
v Českých Budějovicích,
o waldorfskou pedagogiku jsme se s manželem začali zajímat, až když měla nastoupit do 1. třídy
číst více…

Mgr. Kateřina Nováková
třídní učitelka 5. třídy
Jmenuji se Katka Nováková. Na naší základní škole působím jako třídní učitelka. Ve volných chvílích ráda maluji, vyřezávám a hledám inspiraci v přírodě. Nikdy neodmítnu možnost naučit se něco nového, zažít legraci či vyrazit na novou cestu poznání sebe, jiných lidí, či světa, který nás obklopuje.
číst více…

Petr Boor
třídní učitel 2. třídy
Středobodem učitelského zájmu je dítě samo. Na jedné straně dítě, které chce poznávat a na druhé straně učitel, který dítěti nabízí cesty, umožňující dosáhnout tohoto cíle. Veškerá snaha učitele a všech těch, kteří se na výchově a vzdělávání podílí, zejména rodičů, je dovést dítě do dospělosti, předat mu
číst více…

Mgr. Kateřina Svobodová
třídní učitelka 8. třídy
Jsem maminkou dvou prima synů a učitelkou báječných dívek a chlapců, které vedu od 1. třídy. Patřím mezi zakladatele naší školy. Vystudovala jsem pedagogickou fakultu UJEP v Ústí nad Labem, dále pak specializaci – tyflopedii na pedagogické fakultě UK v Praze. Pracovala jsem jako paní učitelka v MŠ, ZŠ a jako
číst více…

Mgr. Lucie Lípová
učitelka německého jazyka
K waldorfské pedagogice mě, asi jako většinu mých kolegů, přivedlo mé rodičovství. Jako matka tří dětí jsem si kladla stále více otázek a stále obtížněji hledala odpovědi. Waldorfská pedagogika mnohé z těchto odpovědí přináší. Vystudovala jsem filologický obor (ruský jazyk
a literatura) a pedagogické
číst více…

Mgr. Taťána Bartůšková
třídní učitelka 9. třídy
Jako učitelce mateřské školy se mi narodily dvě báječné děti a já, pokud to bylo v mých silách, jsem starostlivě vybírala, kde se budou rozvíjet a růst, kdo je bude provázet. Waldorfskou pedagogiku jsem objevila později – měla jsem již s čím srovnávat –
a myslím si, že právě ta dává dětem možnost se v klidu rozvíjet
číst více…

Eliška Labajová
vychovatelka
Jmenuji se Eliška. Vystudovala jsem pedagogické lyceum v Karlových Varech. Mezi mé záliby patří četba, hudba a příroda. Už od malička bylo mým snem pracovat s dětmi. Dodávat jim radost a vymýšlet aktivity. Na waldorfskou školu jsem narazila náhodně, a tak jsem neváhala a zkusila to.
číst více…

Veronika Navrátilová, DiS.
asistentka pedagoga ve 5. třídě
Jsem rodič dvou dětí, které navštěvují chebskou waldorfskou školu. Se školou jsem spjatá od úplného počátku, protože má starší dcera je jedna z prvních prvňáčků. Zároveň patřím mezi zřizovatele této školy. Rok jsem pracovala jako asistentka pedagoga ve waldorfské mateřské škole.
číst více…

Jitka Drofová, DiS.
asistentka pedagoga ve 5. třídě
Vystudovala jsem cestovní ruch, ale potom co jsem se stala maminkou tří báječných dětí, jsem hledala, kde se uchytím. Protože mě děti neskutečně naplňují a práce s dětmi mě moc baví, vedla moje cesta do školství. Jako asistentka pedagoga jsem pracovala už v mateřské škole. Možná i proto, že moje děti
číst více…

Nikola Vršanová
sekretariát
Jsem maminka dvou holčiček, které naší waldorfskou školu rády navštěvují. Waldorfskou školu vnímám pro své děti jako nejlepší volbu. Líbí se mi, že pohlíží na každého žáka jako jedinečnou bytost a připravuje děti na život nejen naučenými znalostmi, ale
i prožitkem. Probouzí v dětech fantazii a chuť
číst více…

Mgr. Klára Hromadová
třídní učitelka 3. třídy
Moje cesta k waldorfské pedagogice vedla přes všechny možné životní křižovatky. Po studiích na gymnáziu v Chebu jsem dokončila magisterské vzdělání na Univerzitě Karlově v Praze – obor religionistika. V Plzni jsem si obohatila vzdělání o pedagogiku pro druhý stupeň. Učila jsem na VOŠ v Chebu,
číst více…

Andrea Baltrmanová
asistentka pedagoga ve 3. třídě
Jmenuji se Andrea Baltrmanová. Vychovala jsem dvě děti. Vystudovala jsem obchodní školu v Sokolově. Mezi mé koníčky patří cestování, sport a hudba. Miluji přírodu. Pracuji na naší škole teprve krátce jako asistent pedagoga. Jsem velice vděčná za nové zkušenosti ve waldorfské pedagogice. S potěšením
číst více…

Veronika Sladká
vychovatelka
Jmenuji se Veronika a pocházím ze Sokolova.
Už jako malá holka jsem byla rozhodnutá, že jednou budu pracovat s dětmi. V mém snu mě utvrdila má vietnamská kamarádka, která měla problémy s učením a začleněním se do kolektivu. Já jí s radostí pomáhala. Vystudované mám gymnázium
číst více…

Pavel Šperl
asistent pedagoga v 1. třídě
O tom, že waldorfská škola je ideální alternativou pro dcerku mé sousedky jsem se dozvěděl poměrně nedávno. Nastala u ní radikální změna k lepšímu a mě začalo zajímat, co je toho příčinou. Tak jsem se začal blíže seznamovat s waldorfskou pedagogikou. Na vícero dětech vidím, že každému vyhovuje jiný

Jan Kašník
učitel anglického jazyka
Už při středoškolském a bakalářském studiu(politologie) ve francouzském Dijonu jsem působil jako lektor cizích jazyků, což mi vydrželo dodnes. Ve výuce dávám důraz na konverzaci a individuální přístup, který je podle mě základem úspěchu. Snažím se rozvíjet nejen lingvistické schopnosti svých studentů,